Brukertreff hos Vectura – Åpne bestillinger, massevedlikehold og nye felt og funksjoner

Del på linkedin
Del på twitter
Del på facebook
Inventory Investment inviterer til brukertreff hos Vectura 18. oktober 2018. Åpne bestillinger, massevedlikehold og nye felt og funksjoner

Inventory Investment inviterer til brukertreff hos Vectura 18. oktober

Vectura er leverandør av komplette logistikkløsninger for drikkevarebransjen. Deres tjenester omfatter blant annet innkjøp og innkjøpsløsninger, lagerdrift, transport, salg og informasjonslogistikk. På vegne av deres importører tar de per i dag inn varer fra drøyt 800 produsenter fordelt på over 50 land, og hovedkundene er Vinmonopolet, hotell- og restaurantbransjen, grossister og tax free-segmentet.
Verktøyene vi går gjennom denne gang er fokusert på at din arbeidsdag skal understøttes av:

  • Mer forutsigbarhet
  • Økt hastighet
  • Mer trygghet
  • Det skal rett og slett bli lettere og mer bekvemt for deg å nå dine mål og innfri forventningene til deg fra dine omgivelser.

Som du vet, har vi nå økt hastigheten på våre oppdateringer. Nå kommer de hver måned og du kan ta ny funksjonalitet i bruk i det tempoet som passer deg og bedriften.

 

Denne gang skal vi gå gjennom følgende områder:

· Open Order:
Oppfølging av åpne bestillinger er videreutviklet og gir nå mulighet til å følge opp varer på tvers av bestillinger og mulighet til å identifisere fremtidige utsolgtsituasjoner.

· Massevedlikehold:
En avansert funksjon som har vært i systemet en stund. Her kommer eksempler og tips på hvordan man kan bruke massevedlikehold

· Nye felt og funksjoner:
Blue Ridge endrer nå måten de lanserer nye versjoner. Dette skjer nå månedlig og siste året har det kommet flere nye felt og funksjoner. Vi tar dere gjennom alle nyhetene.

Når du går fra brukertreffet, skal du kunne dette så godt at du kan ta dette i bruk med en gang du er tilbake på plass eller kanskje være i stand til å bruke det på en enda mer avansert måte. Får vi tid til det, skal vi komme inn på det aller siste, nemlig Sales & Operations Planning.

Brukertreffet er rettet mot alle som er interessert i innkjøpsfaget, og er en erfaringsarena hvor du og din organisasjon får muligheten til å dele og motta opplevelser fra innkjøpshverdagen.

Agenda og tid:

09:45 – 10:00 Oppmøte

10:00 – 11:00 Velkommen til Vectura

11:00 – 12:00 Åpne bestillinger / Open order

12:00 – 13:00 Lunsj – mingling

13:00 – 14:00 Massevedlikehold

14:00 – 14:30 Pause – mingling

14:30 – 15:30 Nye felt og funksjoner

15:30 – 15:45 Diskusjon/spørsmål

15:45 – 16:00 Avslutning

Vi ser frem til å møte deg, og vil legge til rette for at det blir en innholdsrik dag. Vår ambisjon er at du kan ta med hjem lærerike erfaringer og informasjon som kommer til nytte for både deg og dine kollegaer. Brukertreffet gir mulighet til å møte andre med samme innkjøpsfaglig interesse.

 

Sted: Vectura AS, Destilleriveien 11, 1483 Hagan

Tid: Torsdag 18. oktober 2018 Oppstart kl 10:00 – Avslutning kl 16:00

Pris: NOK 1000 pr deltaker

Vi ber deg om å melde deg på innen torsdag 11. okt. (bindende påmelding).

VELKOMMEN TIL BRUKERTREFF!

Sverre Rosmo

Sverre Rosmo

Sverre har jobbet med forsyningskjeder, transport og innkjøp i over 20 år. De siste 10 årene har Sverre jobbet som prosjektleder, konsulent og i salgsrettet virksomhet hovedsaklig mot nordiske grossister, distributører og detaljister. Sverre brenner for logistikkfaget og ikke minst innkjøps- og lagerstyring. Han har i lengre tid vært engasjert som foredragsholder på Handelshøyskolen BI og Logistikkhøyskolen. Han har tidligere publisert fagartikler. Sverre er i dag medlem i styret i LOGMA.

Legg igjen en kommentar

Meld deg på nyhetsbrevet vårt

Ved å melde deg på nyhetsbrevet vårt, godtar du at vi lagrer e-postadressen din.

Gjør innsikt om til handling

La oss snakke om hvordan vi kan skape effektive innkjøp og vareforsyning som synes på bunnlinjen for din bedrift!
Rull til toppen